Viata de dinainte de a fi mama

19 Jul

love_mother_and_daughter_2

Citeam zilele trecute un articol foarte misto pe un blog pe care il urmaresc cu placere: http://www.printesaurbana.ro/2013/07/si-nu-ti-e-dor-de-viata-ta-dinainte.html…

Mi-a placut felul in care a tratat Ioana problema si m-am regasit in multe din afirmatiile ei.

De cand am schimbat lenjeria sexy cu camasa de noapte de alaptat, m-am gandit de multe ori la asta. Daca mi-e dor…? Pe de o parte da, mi-e dor sa sorb seara un vin bun, alb, rece si sec, cum imi place mie, in locul ceaiului pentru lactatie. Mi-e dor sa merg intr-un club, sa-mi bubuie muzica in urechi, sa pierd numarul shot-urilor baute si sa dansez frenetic pe masa. Dar dorul nu tine mult, caci imi amintesc de perioada in care aveam toate aceste lucruri si eram asa de nefericita…trista pt ca toata fiinta mea tanjea dupa un copil, pentru ca ma visam mama si nu conta nimic inafara de acest lucru. Amintirea timpului petrecut pe forumuri de infrtilitate e ca un dus rece pentru mine! Sigur, viata mea s-a schimbat. Nu mai sunt stapana propriei mele vieti, ci M. e! Dincolo de scutece murdare si nopti nedormite, M. mi-a oferit atat de mult! M-a invatat sa iubesc cum nu credeam ca e posibil, mi-a demonstrat ca fericirea adevarata si pura vine dintr-un zambet de copil, mi-a umplut goluri pe care nici nu realizasem ca le am, m-a legat de sotul meu intr-un fel in care nu credeam ca mai e posibil… Un om atat de mic care mi-a daruit atat de multe! Asa ca, da, mi-e dor uneori de viata de dinainte, dar nu as schimba cu nimic starea in care ma aflu. Iubesc sa fiu mama fiicei mele si nimic nu e mai important acum decat asta.

O privesc chiar in timp ce scriu aceste randuri… gene lungi, pielea perfecta, un zambet care imi topeste inima! Nicio distractie din lume nu poate concura cu ea! Asa ca, daca sa fiu mama inseamna sa zic adio noptilor nebune, concediilor in doi si zilelor de leneveala, trag aer adanc in piept si le salut din mers! 😀

Leave a Reply

