Cum mi-am luat un fel de țeapă mi

9 Feb

Ma numesc Cristina, am 31 de ani și sunt dependenta de cumpărături.  În special de cele online.  Asta pentru ca le pot face comod,  în pijama, direct de pe canapea.  Ah,  plăcerea de a pune în cos produs după produs,  încântarea cu care apeși pe “send order”,  exaltarea cu care deschizi mailul care te anunță că mâine primești comanda!  Oh,  joy!  Priceless!!!  De cand am fetele,  viata mea a fost în mare parte din timp (pardon,  cam tot timpul)   dedicata lor,  asa ca plăcerile mele au căzut în dizgrație și nu prea am mai făcut nimic care sa îmi facă placere.  Mi-a rămas doar paharul de vin rosu,  sec, și cumpărăturile online.  Dacă vin nu pot sa beau întruna ca îmi ucide ficatul,  atunci (spre disperarea sotului)  ma ocup de golirea cardurilor,  fapt ce îmi aduce satisfactii nebănuite!

Lunga introducere,  stiu.  Voiam de fapt sa ajung la următoarea istorisire tristo – amuzanta. Eram într-una din perioadele în care m-am jurat ca nu mai cumpăr.  M-am abținut cu tărie vreme de vreo săptămână,  m-am luptat cu toți demonii,  ba chiar am pus de câteva ori produse în cos,  dar am rezistat eroic.  Niciun buton de send order nu a fost apăsat!  Și cum stăteam pe Facebook într-o seara și îmi sorbeam vinul (la asta nu renunț,  sa fie clar!),  vad eu în news feed niște inele.  Tare erau simpatice!  Și la reducere…  Pfu și ce reducere!!  A fost o zi grea,  m-am descurcat de minune,  sunt o mama grozava,  ce naiba… Adică nu merit eu un inel sau doua?!  Le pun in cos.  Le scot din cos.  Le pun iar.  Gata!  Le comand!  Ma uit la mana mea și le și vad strălucind pe degete!   Îmi vine sa țopăi de fericire!  Încă doua zile și prețioasele mele îmi vor împodobi degețelele!

Trec vreo cinci zile.  Nici urma de colet.  Sun la magazinul online,  unde un domn foarte amabil îmi spune ca acușica face inelele pachet și le pune direct la curier,  asa ca mâine ajung.  Trec alte doua zile.  Ii sun din nou.  Le explic eu situația,  domnul îmi spune ca repede,  repede face coletul și chiar în acea seara îl trimite.  Mai trec doua zile.  Sun.  Îmi răspunde domnul.  În timp ce el vorbește,  ma ia cu senzație de deja vu.

-Acum pregătesc produsele,  în seara aceasta predau coletul curierului și mâine ajunge la dumneavoastră!

Simțindu-ma ca în Ziua Cartitei,  ii explic cu tot calmul pe care îl mai dețineam ca e a treia oara când aud acest lucru și îmi e greu sa înțeleg ce se întâmplă de fapt și m-am cam saturat de toată povestea.  Verifica tipul,  îmi spune ca a fost într-adevăr o problema (no shit!),  dar ca promite ca mâine le voi primi.

Evident ca nu le-am primit.  Am primit în schimb un mail care ma felicita pentru produsele achiziționate (???!!!)  si eram rugata sa transmit un feedback despre ele…  Falca mi-a picat pe tastatura,  ochii mi-au ieșit din orbite.  True story.

Leave a Reply

